زنان دات آی‌تی

وبلاگی برای معرفی کتاب "زنان دات آی‌تی" نویسنده: طاهره مشایخ

زنان دات آی‌تی

وبلاگی برای معرفی کتاب "زنان دات آی‌تی" نویسنده: طاهره مشایخ

زنان دات آی‌تی

کتاب "زنان دات آی تی" در فروشگاه ترنجستان سروش :
تهران: خیابان انقلاب، بین خیابان ابوریحان و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن: ۲۲-۶۶۴۹۳۶۲۰

رشت: شهر کتاب توحید و کتابفروشی مزدک(فلکه گاز)

پیوندهای روزانه
دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ق.ظ

موانع حضور زنان در فاوا: ترس از فناوری


ترس انسان از ربات و فناوری‌های نوین نیز می‌تواند یکی از عوامل عدم حضور یا حضور کم افراد و به خصوص بانوان در این عرصه باشد. به اعتقاد امیلیا نرسیسیانس، غالبا این ترس حاصل از فیلم‌های هالیوودی است. در ابتدای ورود تلفن همراه، غالبا با احساس ترس و خجالت کشیدن از این که با تلفن همراه در خیابان یا در جای عمومی صحبت کنیم همراه بوده است. حال همین تلفن‌های همراه هم در حال تبدیل شدن به ربات هستند و هر روز هوشمندتر می‌شوند. مثلاً خود نگارنده، با اینکه چند سال است اینترنتی خرید می‌کنم و در فروشگاه‌ها هم از دستگاه کارتخوان و از عابربانک هم زیاد استفاده می‌کنم، هنوز نسبت به این نوع فناوری و امکانات، احساس خیلی خوبی ندارم و غریبی می‌کنم و حتی گاهی احساس ترس دارم. به هنگام کار با عابربانک همیشه احساس خطر می‌کنم و اکثرا نوعی ترس با من همراه است؛ مثلاً فکر می‌کنم دستگاه کارت مرا می‌خورد یا در حساب و کتاب بانکی اشتباه می‌شود.


صفحه 218 کتاب زنان دات آی تی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی